marketing

Články pro štítek marketing

Jak dostat web na první stránku ve vyhledávání na Googlu nebo Seznamu

Pokud máte web, tak určitě jej chcete dostat na první stránku ve vyhledávání na Googlu nebo Seznamu. Je to tak? Jenže vyhledávací algoritmus, který hodnotí weby, prochází jejich obsah a zařazuje je do výsledků vyhledávaní je složitý a navíc se pořád mění. V tomto videu si řekněme jak na SEO, neboli optimalizaci webových stránek pro vyhledávače. Řeknu vám základy: Co je to...

Jak propojit webové stránky se sociálními sítěmi

Od klientů často slyším požadavek: „Napojte mi webové stránky na Facebook.“ Jenže to je chyba. Proč odvádět návštěvníky ze svých webových stránek pryč? Webové stránky jsou našim hlavním místem na internetu. Prezentujeme se na nich a jsou v našem vlastnictví. Návštěvníci se na nich mohou proklikávat, číst bez rozptylování a také nakoupit nebo vyplnit poptávku. Kdežto sociální sítě nevlastníme, jejich pravidla se...

Jak získat a napsat přesvědčivé reference

Reference jsou jedním ze sociálních důkazů, které vám pomohou získat si důvěru a prodat vaše služby a produkty. Je však rozdíl, jak je reference napsaná. Jestli přesvědčí nebo ne. Silná a přesvědčivá reference by měla být hlavně autentická, aby to nevypadalo, že jste si ji vycucali z prstu. Takže nezapomeňte k ní připojit jméno a fotografii člověka, který vám ji dal....

E-mailová adresa na vlastní doméně zdarma

Jakou e-mailovou adresu používáte? Je za zavináčem něco jako @seznam.cz, @gmail.com nebo jiná cizí adresa? To moc profesionálně nepůsobí. Mějte za @ zavináčem svou vlastní internetovou adresu – doménu. Jak získat doménovou e-mailovou adresu? Není to nic složitého a navíc ji můžete mít ZDARMA. Nemusíte mít ani webové stránky, jde to i bez nich. Stačí si zaregistrovat vlastní doménu...

Vypadáte na internetu jako profesionál nebo amatér?

Pokud máte svůj projekt, služby nebo produkty, tak kde jinde je ukázat ostatním než tam, kde jsou skoro všichni. Potřebujete se ukázat na internetu. Ve videu se dozvíte 3 části, které rozhodnou o tom, jestli na internetu budete působit jako profesionál nebo amatér. Pokud podnikáte, tak vás to bude zajímat o to víc, protože kvůli amatérským chybám přicházíte o potenciál,...

Video, vlogování a YouTube v podnikání

Už jste slyšeli pojem vlog? Jde o zkratku pro video blog, tedy dnes tak populární natáčení a publikování videí nejčastěji na YouTube. Proto se tito vlogeři nazývají taky YouTubeři. Zajímá vás, jak tento fenomén funguje a co by vlogování mohlo přinést do vašeho byznysu a podnikání? Tak o tom si podrobněji řekneme zde. Určitě znáte některého slavného YouTubera, jsou to většinou mladí...

17+1 největších chyb při blogování

Chybami se člověk učí. To je naprostá pravda, navíc když zkouší něco nového, tak těch chyb je o to více. Je však dobré se podívat na lidí, kteří už přede mnou šli tou stejnou cestu a neopakovat jejich chyby, které si už prošli. Rychleji tak můžeme dojít k vytouženému cíli. V tomto článku a videu se s vámi podělím o 17+1 chyb, které...

Jaký je web který vydělává?

Byla doba, kdy web sloužil jako prezentace nebo spíše vizitka na internetu, prostě stačilo na internetu být. Ta doba je však dávno pryč, ale většina firem a podnikatelů tomuto mýtu stále věří. I já jsem mu ještě před několika roky věřil a to jsem sám webové stránky vytvářel. V roce 2013 se mi však otevřel úplně nový svět prodeje přes...

11 tipů pro napsání úspěšného emailu

Každý váš email se může stát skvělým pomocníkem pro vaše podnikání. Správně napsaný email vám totiž pomůže při budování důvěry u nových zákazníků, udržování komunikace se stávajícími zákazníky, ale může být taky skvělým prodejním nástrojem vašich produktů a služeb. Je však potřeba dodržet 11 pravidel, aby byl email úspěšný a váš příjemce ho vůbec otevřel a přečetl si ho. Díky těmto tipům bude i čtení pro vašeho příjemce příjemnější....

Jak udělat texty na webu pro čtenáře přitažlivější

Náš web je plný textu a mnohdy jsou to zajímavé poznatky a šťavnaté texty, ale jejich autor je vezme a vloží jen tak na web bez většího formátování. A tím úplně zabije jejich čitelnost. Pokud čtenář pak přijde na web a uvidí jeden dlouhý souvislý text, tak vám zaručuji, že se do něj vůbec nepustí a když už jo, tak ho nedočte. A přitom...