Je na čase přestat se honit za co největší návštěvností svého webu a místo toho zvýšit konverzi! Hned vás nejspíš napadá otázka, co je to ta konverze.
Návštěvnost vašich stránek je sice super, ale ještě neznamená, že návštěvník vašeho webu si od vás něco koupí. Protože, aby si od vás něco koupil, tak si u něho musíte vybudovat důvěru a musí vám věřit. To částečně může udělat váš web, ale daleko lépe to uděláte komunikací s návštěvníkem vašeho webu.
A jak s ním komunikovat? No abyste s ním mohli komunikovat, tak v prvé řadě potřebujete mít jeho adresu. Na internetu jeho adresou je jeho email. Takže cílem vašeho webu je získat emaily vašich návštěvníků (díky hodnotnému obsahu). Takže už se dostáváme k té konverzi – konverze je procentuální podíl, kolik lidí vám nechalo na sebe svůj email z počtu návštěvníků, které na stránky přišli. A pak další konverze je procento, kolik lidí z těch co vám nechali email, tak udělali u vás objednávku.
Email získáte díky webovému formuláři, který návštěvník vyplní na vašich stránkách. Například jméno a email. A jak vyplní svůj email, tak speciální emailingový program email zařadí do seznamu kontaktů. Díky tomu vy můžete přes tento program zasílat na všechny emaily své hromadné zprávy. Neznamená to, že hned budete posílat nabídky, prodávat a jen nabízet své produkty a služby, nejprve musíte budovat důvěru, takže budete posílat hodnotné informace z vašeho oboru, které zajímají toho návštěvníka vašeho webu a až, jak si vytvoříte u něho důvěru, tak potom mu můžete něco prodat a on už je ochotnější a připravenější od vás koupit.
Chcete-li vědět, co takový emailing dělá a jak si zjednodušit podnikání díky internetu a zdvojnásobit své příjmy, tak si přečtěte článek Objevte email marketing a neutrácejte za drahou reklamu.
CHCETE DALŠÍ TIPY Z MÉHO BLOGU?
Nechte mi zde svůj email a jakmile budu mít něco zajímavého, tak vám pošlu zprávu.