Ať už se jedná o prodej z očí do očí nebo na internetu, tak existuje jedna drobnost, která má velký vliv na to, jestli zákazníka získáme.
Tato drobnost je na v online marketingu na webech označována jako CTA (zkratka call to action). Česky je to výzva k akci. Jde o návrh dalšího kroku.
Obchodník prostě v určitý čas musí navrhnout další krok, kterým je objednávka. Na internetu je našim obchodníkem web. V žádném případě nechcete, aby z něj návštěvník odešel, proto každá stránka na webu by měla obsahovat další logický krok. A pro každou podstránku webu to může být krok jiný, protože každá má jiný cíl.
?? Co by měl udělat ten, kdo si přečte stránku O nás na webu a zaujali jsme ho svým příběhem? Měl by kouknout na reference, abychom si získali větší důvěru nebo by měl vyplnit poptávkový formulář?
?? Co má udělat člověk, který si prostuduje stránku s našimi produkty? Měl by nám napsat e-mail a zeptat se na podrobnosti nebo kliknout a vložit jej do košíku?
?? Co by měl udělat ten, co se mu zalíbila naše služba na webových stránkách? Má zavolat nebo si rovnou rezervovat termín?
Samozřejmě těch výzev k akci a dalších kroků může být více na různých stránkách, ale neměli byste to zase přehánět, vždy dávejte jen maximálně dvě různé výzvy k sobě.
Pro vás je nyní dalším krokem pustit si video ⬇️ s dalšími podrobnostmi:
Odkazy z videa:
? Video o sociálních důkazech, které prodají za vás
CHCETE DALŠÍ TIPY Z MÉHO BLOGU?
Nechte mi zde svůj email a jakmile budu mít něco zajímavého, tak vám pošlu zprávu.