Databáze emailů - náš zlatý důl

Databáze emailů – náš zlatý důl

Podívejme na to jakým způsobem se dá získat databáze kontaktů (emailových adres) se kterými můžete komunikovat a jaká by ta databáze měla být.

V první řadě si uvědomme, že databáze je náš zlatý důl, protože pokud s ní budete komunikovat správně, tak máte do budoucna vystaráno. Ale tím zlatem v databázi není ten samotný kontakt, ale kvalita vztahu, kterou s kontaktem máte. Takže kdyby se třeba stalo, že by vám někdo kontakty z databáze ukradl a kontaktoval je, tak mu to moc nepomůže, protože to vy s nimi máte vztah, oni věří vám a nakupují od vás.

Abyste s kontakty mohli vůbec komunikovat

Tak potřebujete mít SOUHLAS od toho daného kontaktu, že chce abyste mu zasílali emaily. Pokud tento souhlas nemáte, tak nejen že porušujete zákon, ale s takovým kontaktem stejně nevybudujete žádný vztah a on od vás nenakoupí, protože mu posíláte nevyžádaný emaily (spam). Spíše takového člověka naštvete! Vždyť to všichni známe, jak nám přetékají schránky různými nabídkami atp. a stejně je nečteme a hned je smažeme.

A chceme prodávat těm, kteří nemají zájem o naše služby? NE oni stejně nekoupí.

Jaké jsou tedy možnosti získání databáze

  1. koupení databáze
  2. kopírování z internetu
  3. sehnaná databáze
  4. budování vlastní databáze

K tomu kupování, kopírování a shánění databáze, prosím nedělejte to. Stejně nemáte souhlas a vyžadování souhlasu vám akorát na důvěře vezme než přidá, a když si to spočítáte kolik do toho investujete peněz a času, tak se vám to nikdy nevrátí! Většina těch databází co se prodávají jsou stejně staré s mnohými neplatnými kontakty a mnoha obecnými kontakty typu info@ a tu samou databázi vlastní další stovky lidí. Navíc je ještě pro vás špatně cílená.

Databáze emailůDo mé databáze se taky dostanete jedině tím, že jste si vyžádali emaily ode mne nebo jste si stáhli mé materiály, které vyměňuji za email.

Tím klíčem je tedy budování vlastní unikátní databáze potenciálních zákazníků. Získáte tím skvěle cílenou databázi, díky které budujete strategická partnerství, důvěru a vztah, prodáváte opakovaně, prodejní poměr je násobný a z takové databáze těžíte roky.

Nehledejte líbivá řešení, BUDUJME, jako nejúspěšnější firmy na světě. Nikdy není pozdě začít. A pamatujte v databázi vždy vítězí KVALITA nad KVANTITOU.

Zde můžete získat program na emailing, ve kterém můžete jednoduše pracovat se svou databází.

A co podle zákona musíte splňovat:

  1. Souhlas se zasíláním – doložení získání kontaktu
    • doložíme potvrzení
      • vyplněná kartička
      • reakce na žádost
      • registrace online formulářem
    • doložíte, že kontakt jste získali v rámci obchodního styku
      • zaslaný email od zákazníka
      • získání emailu po telefonu
      • dostali jste vizitku na schůzce se zákazníkem
  2. Vždy musí být možnost odhlásit se z příjímání vašich emailů, protože informace jsou dobrovolné. Pokud nedáte možnost danému příjemci se odhlásit, tak to působí nedůvěryhodně a příjemce bude ještě více naštvaný z vašeho emailu, že mu něco vnucujete, co on nechce. Takže na konec každého emailu patří odkaz na odhlášení z vaší databáze.
  3. V zápatí každého emailu by mělo být také napsáno, že se jedná o „obchodní sdělení“.
  4. Pokud uchováváte a sbíráte kontakty do své databáze, tak byste měli být registrováni u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Pro takovouto registraci stačí podat oznámení na webu tohoto úřadu – registrační formulář ZDE…

V dalším článku se dozvíte, jakým způsobem se dají získávat kontakty do databáze.

Napište mi do komentářů, jak se vám daří při budování vaší databáze.

Jsem webmaster a tvůrce webů s úsměvem :)
Tvorba internetových stránek mne fascinuje od chvíle, kdy jsem na internet nahrál svůj první web. Každý web je pro mne umělecké dílo, které může vidět celý svět. Daleko důležitější je však jaký přinese užitek. Nesmírně mne na tom baví hledání jednoduchých řešení a možností propojení podnikání a online světa internetu.
Proto s týmem skvělých webmasterů vytváříme osobní, podnikatelské a firemní webové stránky s jednoduchou editací. Takové, které kvalitně prezentují služby, projekty a produkty všeho druhu.
Navíc jsem nadšený do online vzdělávání. Rád předávám své zkušenosti na blogu, videích a návodech nebo seminářích.

CHCETE DALŠÍ TIPY Z MÉHO BLOGU?

Nechte mi zde svůj email a jakmile budu mít něco zajímavého, tak vám pošlu zprávu.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Osobní údaje zpracováváme podle těchto zásad.