Píšete na svém webu blog nebo přispíváte na nějaký portál svými články? V tom případě byste měli mít za každým článkem svůj takzvaný autorbox. Je to část za článkem, kde čtenář najde informace o tom, kdo článek napsal. Například fotku, jméno a krátký popisek o autorovi.
V tomto videu vám chci ukázat, jak lze nastavit takový autorbox a jak sis jej vytvořit na svém blogu ve wordpressu.
Jméno – určitě by nemělo chybět vaše jméno, kterým si budujete svou značku.
Popis – krátký popisek 3-4 věty o vás, může to být vaše core message, kdo jste a co děláte. Tento popisek neslouží ke kladení otázek čtenáři nebo prodeji produktu, měl by být jen o vás a případně můžete čtenáře navnadit, aby klikl na odkaz a dostal se na váš web.
Odkazy – pod popiskem by měl být odkaz na váš web, pokud publikujete článek na cizím webu, případně další odkazy na váš profil na různých sociálních sítích.
Fotku – nic neodradí čtenáře více od toho autorboxu než to, že vám zde chybí profilová fotografie. Nahrejte zde svůj obrázek, aby vás všichni mohli lépe poznat. Ideálně používejte jednu fotografii napříč internetem v různých profilech na sociálních sítích a jinde.
Pokud máte web ve wordpressu, tak aby jste ke svému profilu obrázek dostali, tak je potřeba stejným emailem, jako máte účet na svém webu, tak se zaregistrovat na webu Gravatar.com, tam svůj email ověříte, nahrajete fotografii, která se přiřadí k emailu a tím pádem se načte k profilu na vašem blogu (postup ve videu).
Mít za svými publikovanými články na blogu vytvořený autorbox je sice drobnost, ale může to být zase kousek důvěry navíc u vašich potenciálních zákazníků, kteří si článek přečtou. Nepodceňujte tedy tyto drobnosti, které patří do celkové strategie, jak získat nové zákazníky z internetu.
CHCETE DALŠÍ TIPY Z MÉHO BLOGU?
Nechte mi zde svůj email a jakmile budu mít něco zajímavého, tak vám pošlu zprávu.